close



"Untitled"

I  open  my eyes
I  try  to  see  but  I'm  blinded  by  the  white  light
I  can't  remember  how
I  can't  remember  why
I'm  lying  here  tonight

And  I  can't  stand  the  pain
And  I  can't  make  it  go  away
No  I  can't  stand  the  pain

How  could  this  happen  to  me
I  made  my  mistakes
I've got  no  where  to  run
The  night  goes  on
As  I'm  fading  away
I'm  sick  of  this  life
I  just  wanna  scream
How  could  this  happen  to  me

Everybody's  screaming
I  try  to  make  a  sound  but  no  one  hears  me
I'm  slipping  off  the  edge
I'm  hanging  by  a  thread
I  wanna  start  this  over  again

So  I  try  to  hold  onto a  time  when  nothing  mattered
And  I  can't  explain  what  happened
And  I  can't  erase  the  things  that  I've  done
No  I  can't

How  could  this  happen  to  me
I  made  my  mistakes
I've  got  no  where  to  run
The  night  goes  on
As  I'm  fading  away
I'm  sick  of  this  life
I  just  wanna  scream
How  could  this  happen  to  me

I  made  my  mistakes
I've  got  no  where  to  run
The  night  goes  on
As  I'm  fading  away
I'm  sick  of  this  life
I  just  wanna  scream
How  could  this  happen  to  me


"無題"

我睜開我的眼睛
但是刺眼的光芒讓我盲目
我不記得怎麼發生
我也不記得為什麼
我今晚會在這裡躺著

但我不能忍受這艱熬
也不能減輕這痛苦
我真的忍受不了這艱熬

為什麼這會發生在我身上
我已經犯了我的錯誤
我無處可逃
這無情的黑夜還是繼續漫延
當我已經漸漸消失
我痛恨這人生
我只想要狂聲大叫
為什麼這會發生在我身上

大家都在尖叫
我嘗試要出聲 但我已經被雜音淹沒
我快要從邊緣摔落
只有一條細線拉著我
我只想要重新來過

我想要抓住一個快樂的時光 當什麼事情都沒有關係
但我不能解釋這悲劇
我也不行清除我的錯誤
不 我真的不行

為什麼這會發生在我身上
我已經犯了我的錯誤
我無處可逃
這無情的黑夜還是繼續漫延
當我已經漸漸消失
我痛恨這個人生
我只想要狂聲大叫
為什麼這會發生在我身上

我已經犯了我的錯誤
我無處可逃
這無情的黑夜還是繼續漫延
當我已經漸漸消失
我痛恨這人生
我只想要狂聲大叫
為什麼是我
----------------------------------------------------------------------------------------------

這首歌我個人超推

當初是老皮推薦給我

聽了之後發現超讚

放上來給大家聽聽

難得這麼愛一首外國歌  呵
arrow
arrow
    全站熱搜

    peanut3029 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()